ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΣΕΞ ΜΑΓΕΙΑ. Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ

αναρτήθηκε σε: ΨΥΧΩΦΕΛΗ ΚΕΙΜΕΝΑ | 0

Έχει παρατηρηθεί, κατά τη διάρκεια της ιστορίας, ότι όταν η πίστη του ανθρώπου προς τον Θεό ατονεί, τότε όλα τα παραπάνω φαινόμενα μεγαλώνουν. Στις μέρες τις οποίες ζούμε, συχνά γινόμαστε μάρτυρες γεγονότων που έχουν πρωταγωνιστές μάγους και σατανιστές. Τα μέσα που χρησιμοποιούν οι μάγοι είναι ξόρκια, φυλακτά, επικλήσεις δαιμόνων, σατανιστικές τελετουργίες με ζωοθυσίες και καμιά φορά ανθρωποθυσίες. Οι συνέπειες για τη ζωή όσων καταφεύγουν στη μαγεία για να λύσουν τα προβλήματα που τους απασχολούν είναι πάντοτε καταστροφικέ και ολέθριες, τόσο σε οικονομικό επίπεδο, όσο και σε πνευματικό κυρίως επίπεδο.

 

Στό σημερινό κόσμο, τόν εικοστό αιώνα, τόν αιώνα τής λογικής καί τής ανεπτυγμένης επιστήμης, έχουν αναβιώσει πολλές αποκρυφιστικές θρησκείες, όπως η μαγεία η οποία βρίσκεται σέ πλήρη έξαρση καί μέ μεγαλύτερο φανατισμό καί διάδοση. Η οργάνωση τής μαύρης μαγείας στή σημερινή εποχή έχει ξεπεράσει εκείνην τού Μεσαίωνα. Τά πνεύματα τού σκότους έχουν τή δική τους κυριαρχία καί τή δική τους εκδίκηση σέ εκείνους πού έχουν μυηθεί καί μετά τούς αρνούνται.

 

Η μεγάλη αποστασία από τόν Θεό έδωσε χώρο στό διάβολο νά κυριαρχήσει στόν άνθρωπο. Η εξάπλωση τού σατανισμού δέν σημαίνει παντοδυναμία τού διαβόλου αλλά δείχνει τήν ανθρώπινη υστερία καί τήν αδυναμία του νά ζεί μέσα στό καλό καί νά κάνει τό κακό.

Σήμερα, περισσότερο από κάθε άλλη εποχή, είναι οργανωμένη ανά τόν κόσμο η μαύρη μαγεία μέ τούς οπαδούς της πού λατρεύουν τό σατανά ως θεό τους. Έχουν απλώσει τά πλοκάμια σέ όλο τόν κόσμο καί έχουμε μιά πλήρη αναβίωση τού «Μαύρου Μεσαίωνα».

Ή πιό βαριά μορφή αποστασίας από τόν Θεό καί θεληματικής υποταγής στό διάβολο είναι ή μαγεία μέ όλα τά παρακλάδια της,  μιά ολέθρια κοινωνική πληγή, μιά δαιμονική «θρησκεία» μέ ποικίλες μορφές καί πολλά ονόματα, πού έχει οδηγήσει χιλιάδες θύματα της σέ ψυχική καί σωματική καταστροφή.

 

Άπό τήν αρχαιότητα μέχρι σήμερα, ό σατανάς, «ό πλανών τήν οικουμένη όλη» (Άποκ. 12:9), προσπαθεί νά μας επιβληθεί σάν θεός στή θέση του αληθινού Θεού. Σέ κάθε εποχή έχει οπαδούς, πού, είτε από ανάγκη είτε από φόβο, τόν αναγνωρίζουν ώς προστάτη τους καί εκτελούν πρόθυμα τά θελήματα του. Άπο  αυτούς ό σατανάς έχει επιλέξει τους δικούς του «ιερείς», πού τόν λατρεύουν σέ μυστηριώδεις καί φρικιαστικές τελετές, προσφέροντας του άπό απλό θυμίαμα μέχρι καί… ανθρωποθυσίες!

 

Υπάρχουν, δυστυχώς, άνθρωποι μέ διεστραμμένο νου, πού επιθυμούν νά υπηρετούν τό διάβολο. Τόν επικαλούνται, τόν προσκαλούν νά μπει μέσα τους, τόν παρακαλούν νά καταλάβει τήν ψυχή τους. Γιατί; Θέλουν μέ τόν τρόπο αυτό ν’ αποκτήσουν δύναμη υπερφυσική καί νά προκαλέσουν τό θαυμασμό καί τό δέος τών συνανθρώπων τους. Πάσχουν, δηλαδή, σε μεγάλο βαθμό από τά πάθη  της φιλαρχίας, της ματαιοδοξίας καί της οίήσεως. Επιθυμούν υλικές καί σωματικές απολαύσεις. «Ετσι, ό διάβολος τους μεταχειρίζεται ώς οργανά του. Δια μέσου αυτών ενεργεί «σημεία καί τέρατα», μέ τη δύναμη πού, ώς πνεύμα, έχει από τή φύση του.

 

Μεταξύ άλλων μαθαίνουμε ότι για να αλιεύσουν νέες ψυχές οι κεφαλές των σατανιστών υπόσχωνται πλούτη και δόξα. Κατά το νεαρό αυτό, διάφορες σχολές, φθάνουν τους μυημένους στο σημείο του υπνωτισμού, κι από εκεί σιγά σιγά ξεκινά το αποκρυφιστικό “ταξίδι”. Στην Ελλάδα υπάρχουν δύο γνωστές σατανικές ομάδες- τάγματα: “του Ναού της Ανατολής” και “τού Ήλιου”. Το τελευταίο υπάγεται στη μεγάλη μαύρη εκκλησία. Ηγέτης της ελληνικής οργάνωσης ήταν Άγγλος, μέλος της Μαύρης Εκκλησίας της Αγγλίας. Η οργάνωση έκανε συχνά θυσίες ζώων. Συχνά οι τελετές τους συμπεριελάμβαναν και σεξουαλική μαγεία.

Κοινή στόχευση των διαφόρων τελετών ήταν η “ενδυνάμωση”, πνευματική και σωματική, των μελών. Συχνά στις οργιώδεις αυτές τελετές γινόταν και θυσία της παρθενίας μιας κοπέλας. Ακόμη, για να γίνει κανείς μέλος της σατανιστικής αυτής σέχτας έπρεπε να υπογράψει δυο συμβόλαια. Το πρώτο ήταν η παράδοση της πίστης και το δεύτερο η παράδοση της ψυχής, και τα δύο στο Σατανά, φυσικά. Ο υπογράφων έπρεπε να πετάξει κάθε τι χριστιανικό από πάνω του, να μισεί τους Χριστιανούς, ενώ έπρεπε ακόμη, να εξευτελίσει ιερά και όσια, εικόνες, βιβλία, το σταυρό τον ίδιο!

 

Το πρόβλημα της ύπαρξης του Σατανά δεν είναι σημερινό και δεν απασχόλησε μόνο τις Εκκλησίες. Τα τελευταία χρόνια έγινε αντικείμενο πολλών άλλων παραγόντων που ρυθμίζουν αναλογικά τη ζωή όπως η πολιτική, το ραδιόφωνο, ο κινηματογράφος και η τηλεόραση. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την κοινωνική υπέρβαση του Σατανά και σε εξωεκκλησιαστικούς χώρους και τη δημιουργία μιας ανελικτικής δημιουργικότητας με πολλές απορίες και ερωτήματα γύρω από τη χρήση και τη χρησιμότητα της εικόνας του…

 

Ο σατανάς έγινε  κοινωνικό ανάγνωσμα, εκφραστής μέσα από μια αποφατική διατύπωση μιας γενικευμένης ιδεολογίας για το ζην και το πράττειν με αισθησιακή διάθεση, βιωματική ακαταληψία και τερατώδη δρώμενα. Μια δηλαδή σύνθεση άρνησης, φόβου και περιθωριακών επιθυμιών.

Ο  άνθρωπος δεν διέθετε, δυστυχώς, ούτε αληθινή πίστη ούτε  ικανή γνώση, δηλαδή τον «ύπατο λόγο του βίου» για να μπορέσει να διακρίνει το έσχατο βάθος, το Σεόλ(Άδη), που τον οδηγούσε ο σατανισμός.

Τα είδη της μαγείας είναι πάρα πολλά και το καθένα έχει ένα αντικειμενικό σκοπό. Τα κυριότερα όμως είδη είναι η λευκή και μαύρη μαγεία, οι οποίες έχουν πολλά παρακλάδια.

1ο είδος Γητεία.

Οι μάγοι από ασχολούνται με αυτό το είδος της μαγείας ονομάζονται γητευτές. Αυτοί γνωρίζουν μυστικές δαιμονικές επικλήσεις, στις οποίες ανακατεύουν διάφορους ψαλμούς του Δαβίδ, διαβάζοντάς τους ανάποδα, μερικές φορές ανάμεσα σε αυτές τις δαιμονικές επικλήσεις, ανακατεύουν ονόματα Αγίων, το όνομα Του Ιησού Χριστού και της Παναγίας. Πριν όμως από κάθε τέτοιου είδους αναφορά προηγείται πάντοτε μια βρισιά ή κάποιος χλευασμός.

2ο  είδος Μελλοντολογία ή μαντεία.

Οι ασχολούμενοι με αυτό το είδος ονομάζονται μελλοντολόγοι ή μάντεις. Αυτοί έχουν υπό την υπηρεσία τους ένα τελώνιο το οποίο είναι δαιμόνιο κατώτερης βαθμίδας ή αν έχουν προχωρήσει πολύ στην σατανολατρεία έχουν υπό τις διαταγές τους κάποιο δαιμόνιο μεσαίας βαθμίδας. Βλέποντας την παλάμη ή τη γυάλινη σφαίρα ή το φλιτζάνι του καφέ, τα χαρτιά, καλούν το δαιμόνιο και προσπαθούν μαζί να «δουν το μέλλον», αλλά επειδή κανένας δαίμονας δεν μπορεί να δει τι θα γίνει στο μέλλον, παρά μόνο το παρών, τι κάνουν, μπαίνουν στο υποσυνείδητο του πελάτη και αντλούν πληροφορίες για το τι τον απασχολεί, και με αυτόν τον τρόπο προσπαθούν, κατά προσέγγιση, να πουν τι θα γίνει στο μέλλον δια στόματος μελλοντολόγου.

 3ο είδος Γοητεία.

Αυτοί οι μάγοι ονομάζονται γόητες. Αυτοί χρησιμοποιούν ως μέσο επίκλησης των δαιμόνων θρήνους μαζί με άναρθρες κραυγές, κυρίως πάνω σε τάφους και μετά τη δωδεκάτη νυκτερινή, καλούν τους δαίμονες για να επιφέρουν στους ανθρώπους ανίατες αρρώστιες. Αυτό το κάνουν παίρνοντας χώμα από τους τάφους και οστά από οστεοφυλάκια τα κονιορτοποιούν, τα ανακατεύουν με το χώμα και τα ρίχνουν στην πόρτα αυτών που θέλουν να βάψουν, άλλη μια διαδικασία που κάνουν είναι να πάρουν χώμα από έναν τάφο να το αναμίξουν με λάδι από την καντήλα του ίδιου ή άλλου τάφου και να το ρίξουν στην πόρτα κάποιου ανθρώπου.

 4ο είδος Οιωνοσκοπία.

Όσοι ασχολούνται με αυτή λέγονται οιωνοσκόποι. Κατά την αρχαιότητα ο οιωνός ήταν ένα όρνεο από την πτήση ή τις κραυγές του οποίου, οι αρχαίοι Έλληνες μάντευαν το μέλλον. Σήμερα η λέξη οιωνός, προφητικό σημάδι. Οι οιωνοσκόποι προσπαθούσαν να μαντέψουν το μέλλον από διάφορα σημάδια που παρατηρούσαν, όπως π.χ. από το πέταγμα των πουλιών έλεγαν αν θα βρέξει ή όχι. Από τα εντόσθια των ζώων, ανάλογα με το χρώμα τους έδιναν καλό ή κακό χρησμό. Στις μέρες μας ελάχιστοι έχουν μείνει οι οποίοι συνεργάζονται με τους δαίμονες προσπαθώντας να μαντέψουν το μέλλον.

5ο είδος Φαρμακία.

Οι ενασχολούμενοι με αυτό το είδος της μαγείας ονομάζονται φαρμακοί ή θολωτές. Αυτοί παρασκευάζουν κάποια υγρά, τα οποία τα ονομάζουν μαγικά φίλτρα ή απλά φίλτρα, μουρμουρίζοντας κάποιες επικλήσεις προς τον σατανά για να ενεργήσει το φίλτρο, έτσι ώστε να ενεργήσει πάνω σε αυτόν ο οποίος θα το πιει. Οι κανονικοί μάγοι αυτού του είδους είναι πολλοί και προκαλούν μεγάλες συμφορές.

 6ο είδος Δαιμονικά φυλακτά.

Και αυτό το είδος, όπως και το προηγούμενο, βρίσκεται σε έξαρση στις μέρες μας. Οι μάγοι που ασχολούνται με αυτό το είδος ονομάζονται φυλακτήριοι. Αυτοί γράφουν σε κάποιο χαρτί ή δέρμα μικρού μεγέθους διάφορες δαιμονικές επικλήσεις και σχηματίζουν διάφορα δαιμονικά σύμβολα και κατόπιν τα ράβουν μέσα σε άλλο ύφασμα με μεταξωτή κυρίως κλωστή και τα δίνουν στα ανυποψίαστα θύματά τους, για να μη τους πιάνει κανένα μάτι, όπως λένε, αλλά στην πραγματικότητα έχουν ένα δαίμονα πάνω τους.

Στην κατηγορία αυτή κατατάσσονται και όσοι κατασκευάζουν ματόχαντρα, όσοι διαβάζουν σκόρδα και τα κρεμάνε στους τοίχους των σπιτιών τους και άλλοι πολλοί.

 7ο είδος Νεφοδιωκτική μαγεία.

Αυτοί οι μάγοι ονομάζονται νεφοδιώκτες ή νεφομάντεις. Αυτοί παρατηρούν τις κινήσεις και τα σχήματα των νεφών και βάση αυτών προλέγουν το μέλλον. Επίσης με διάφορες επικλήσεις καλούν τους δαίμονες να προξενήσουν βροχή ή να την αποτρέψουν, θυμηθείτε τους ιθαγενείς της Αμερικής οι οποίοι χόρευαν γύρω από ένα τοτέμ-είδωλο, βγάζοντας άναρθρες κραυγές για να βρέξει. Σήμερα το είδος αυτών των μάγων τείνει να εκλείψει.

 8ο είδος Νεκρομαντεία.

Άλλο ένα διαδεδομένο είδος μαγείας είναι αυτό της νεκρομαντείας και όσοι ασχολούνται με αυτήν λέγονται νεκρομέντεις ή νεκρομάντες.

Από αυτό το είδος των μάγων υπάρχουν πολλοί στις μέρες μας, οι οποίοι σπέρνουν την πλάνη και τη συμφορά στους ανθρώπους. Όσοι δεν γνωρίζουν και πάνε σ’ αυτούς, έχουν την εντύπωση ότι επικοινωνούν με τα πνεύματα κάποιων αγαπημένων τους προσώπων. Στην πραγματικότητα όμως ο διάμεσος, όπως λέγεται στη γλώσσα των μάγων αυτού του είδους, αυτός που καλεί το πνεύμα κάποιου νεκρού, επικοινωνεί με τον ίδιο τον διάβολο, ο οποίος για να καταφέρει να γίνει πιο πειστικός μιμείται τη φωνή του νεκρού και μιλάει για διάφορα περιστατικά της εγκόσμιας ζωής του νεκρού.

9ο είδος Υποχθονιωτική μαγεία.

Αυτού του είδους η μαγεία είναι το χειρότερο από όλα τα είδη μαγείας που υπάρχουν. Σ΄ αυτό το είδος της μαγείας χρησιμοποιούνται διάφορα αντικείμενα όπως καρφιά, καρφίτσες, σαπούνια, τρίχες, νύχια, διάφορα προσωπικά είδη, κεριά, κομμάτια από ύφασμα, οστά νεκρών και διάφορα άλλα αντικείμενα. Οι μάγοι κατασκευάζουν ένα αντικείμενο ανάλογα με το αποτέλεσμα που θέλουν να πετύχουν. Το αντικείμενο αυτό για να κατασκευαστεί χρίζονται σαράντα μέρες. Ο μάγος σε όλη αυτή την περίοδο των σαράντα ημερών, κάνει επικλήσεις στον σατανά και συγχρόνως ονοματίζει το αντικείμενο με το όνομα του ανθρώπου ή των ανθρώπων που θέλει να βλάψει. Μετά κερώνει το αντικείμενο με κερί το οποίο έχει πάρει από κάποιον τάφο, καρφώνει πάνω του τις καρφίτσες και τέλος το ρίχνει μέσα στο σπίτι του θύματος, σε σημείο που να μη φαίνεται ή για μεγαλύτερη ασφάλεια το θάβει. Το αντικείμενο αυτό είναι το σημάδι που καλεί τον δαίμονα για να προξενήσει τη συμφορά.

Ο  ΣΑΤΑΝΑΣ  ΚΑΙ  ΤΟ ΕΡΓΟ  ΤΟΥ

Ο Σατανάς δεν έχει ληξιαρχική πράξη γέννησης ούτε πιστοποιητικό θανάτου. Είναι διαχρονικός και τα στοιχεία του δεν είναι πάντοτε ξεκάθαρα. Αποτέλεσμα πολλές φορές να αιωρείται στο κόσμο της φαντασίωσης. Αξιοποιεί όμως και στοχεύει με εφαρμογές συγκεκριμένες, προσπαθώντας να προσπελάσει «την αυτοσυνειδησία της καθολικότητας, του ανθρώπου». Κατακλύζει λοιπόν όλες τις  πτυχές της ψυχής και κατακυριεύει τη βούληση που παραμένει αδρανής και χωρίς άμυνα.

Ο καθένας μας λοιπόν γνωρίζει πότε ο Σατανάς έρχεται με μεγάλη ένταση και είναι πολύ επίφοβος γιατί είναι εχθρός της ψυχής και σε καταλαμβάνει εξ απροόπτου. Αν δεν αντισταθείς σημαίνει ότι συνθηκολογείς μαζί του και υποτάσσεσαι σ’ αυτόν.

Έτσι λοιπόν εκ των πραγμάτων και μόνο πρέπει να πάρεις την απόφαση να τον καταπολεμήσεις. Σε αντίθετη περίπτωση θα υποκύψεις. Όταν δεν εμποδίζουμε το σατανά, ισοδυναμεί με το να θέλουμε την πρόοδό του. Κι αν δεν αντισταθούμε προσβάλλουμε το Θεό. «Εκείνος ο οποίος δεν είναι μαζί μου είναι εναντίον μου» λέγει ο Κύριος[1].

Πώς ο άνθρωπος μπορεί να φυλαχθεί από την μαγεία.

Ο άνθρωπος για να γλιτώσει από τη μαγεία και όλες τις άλλες σατανικές επιδράσεις θα πρέπει να αποφεύγει με κάθε τρόπο την επαφή μαζί τους. Σε διαφορετική περίπτωση θα βγει ζημιωμένος οικονομικά, σωματικά και κυρίως ψυχικά.

 

Θα πρέπει να καταφεύγει στην Εκκλησία, γιατί μόνο εκεί ο άνθρωπος είναι ασφαλής από κάθε δαιμονική επίδραση και να έχει μυστηριακή ζωή. Δηλαδή να εξομολογείται, να Κοινωνεί συχνά και να πηγαίνει στην Εκκλησία. Στο σημείο αυτό για να δούμε τι λέει Ο Κύριος: «Τα δικά μου πρόβατα ακούνε την φωνή μου και εγώ τα ξέρω και με ακολουθούν, τους δίνω ζωήν αιώνιον και δεν θα χαθούν ποτέ, κανείς δεν θα τα αρπάξει από το χέρι μου». (Ιωάννης 10. 27-29).

Θα πρέπει να έχουμε όλοι μας κρεμασμένο στον λαιμό μας τον Τίμιο Σταυρό, όπως μας προτρέπει ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης. Για να μην παρεξηγηθώ, θα πρέπει να τονίσουμε κάτι. Ότι ο Τίμιος Σταυρός και όλα τα αγιαστικά μέσα της Εκκλησίας μας δεν επιδρούν με μαγικό τρόπο πάνω μας, αλλά για να έχουν επίδραση πάνω μας θα πρέπει να πιστεύουμε σ’ αυτά.

Η μαγεία νικιέται.

Την σημερινή αποχή η κοινωνία μας περνάει ένα είδος σοβαρής κρίσης η οποία περιέχει σε υπερβολικό βαθμό την ηθική κατάπτωση, την απομάκρυνση από τον Θεό και τη λήθη στα ήθη και τα έθιμα. Κάτω από αυτές τις συνθήκες η μαγεία βρίσκει πρόσφορο έδαφος και σχεδόν ανεξέλεγκτα καταστρέφει τον άνθρωπο. Ο κάθε άνθρωπος όμως μπορεί να αντισταθεί στη μαγεία και μάλιστα να τη νικήσει. Ποια όμως είναι τα όπλα του ανθρώπου ενάντια στη μαγεία;

Πίστη – Αγάπη – Ταπείνωση – Εξομολόγηση – Νηστεία.

Συμμετοχή στην Ορθόδοξη Εκκλησιαστική ζωή.

Συμμετοχή στα Άγια Μυστήρια της Εκκλησίας μας.

Τήρηση των Δέκα Εντολών Του Θεού. Και

Μελέτη και τήρηση των διδαγμάτων της Αγίας Γραφής.

ΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΜΑΣ
ΕΑΝ ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΤΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ